Výběr zrcadlovky

  • Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Mýla a poslední změna proběhla před 5 roky a 3 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #21970
      Martina
      Host

      Dobrý den, chtěla bych poradit s výběrem zrcadlovky. Jsem amatér a aktuálně mám systémový fotoaparát Olympus OM-D E-M10 a dva objektivy- 14-42mm a pevný objektiv 50mm, který jsem si později dokoupila. Tím 14-42mm se snažím fotit různá vystoupení a tou 50mm na střídačku s tím prvním portréty. Není to ale úplně to, co bych si představovala a chtěla bych se zaměřit především na ty portréty, jejichž focení mě baví více. Přemýšlím tedy o koupi zrcadlovky, Nikonu, v cenové relaci o něco vyšší než je ten můj foťák původní..většinou se prodávají již s objektivem 18-55mm, ale chtěla bych asi vyzkoušet 18-105mm, a pak také později nějaký pevný. Ovšem nevím pořád pro jakou zrcadlovku se rozhodnout a taky zda tam na tělo pak můj objektiv bude pasovat…. D3400, D5300, D5600, D3500, D7200… atd. Vubec se v tom nevyznám, mohlo by mi prosím někdo poradit? Děkuji 🙂

    • #21987
      Olda S.
      Účastník

      Pokud jde o objektivy, je to bez problému, všechny výše uvedené Nikony mají stejný bajonet a pasují na ně stejné objektivy. Pokud jde o foťák, kdybych si já vybíral APS-C aparát pro portrét, tak bych asi sáhnul po D5500 nebo 5600. Fotí skvěle, výbavou jsou na tom lépe než řada D3xxx, oproti řadě D7xxx jim sice řada funkcí chybí, ale ty jsou pro focení portrétů zcela nepodstatné.

    • #21995
      Aleš
      Host

      Zdravím Martino, já bych se ještě podíval na zrcadlovky ve stáji Pentaxu, kde se dá pro vaše potřeby vybrat
      jak vhodné tělo, tak i objektivy…

    • #22023
      Mýla
      Host

      Jaký pevný objektiv 50 mm pro bajonet MFT máte?
      50 mm s autofocusem se pro MFT nedělá… Máte nějaký manuální samyang???

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí