Canon 700D nebo 760D pro začínajícího fotografa? A jakou brašnu? (3 objektivy)

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? Canon 700D nebo 760D pro začínajícího fotografa? A jakou brašnu? (3 objektivy)

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #8755
      Dalibor
      Host

      Dobrý den,

      po pročtení mnoha diskuzí a recenzí na různých webech, ale hlavně zde na Fotoguru, jsem se jakožto začínající fotograf rozhodl pro koupi své první zrcadlovky Canon 700D a objektivů 18-55mm STM + 55-250mm STM + 50mm/1,8f STM.
      Ze začátku se chci zaměřit především na focení portrétů, přírody (spíše krajinu než zvířata), poté také různých společenských akcí a událostí (většinou nesportovních, ale příležitostně určitě i něco ze sportu).

      Zaprvé bych se chtěl zeptat, myslíte si, že je velký rozdíl mezi tělem Canon 700D a 760D? Těch 6 tisíc navíc je pro mě momentálně celkem dost a tak bych chtěl vědět, jestli by se taková investice opravdu vyplatila a jestli bych toho jako amatér/začátečník využil? Nepočítám s tím, že bych dělal nějaké velké výřezy a úpravy fotografií hned ze stratu, takže pro mě vyšší rozlišení čipu není zas tak důležité. Ovšem jak bych využil další přidané funkce 760D nedokážu posoudit..

      A další věc o které přemýšlím, jakou brašnu si pořídit, aby byla jak praktická, tak dostatečně prostorná. Do budoucna si určitě ještě pořídím nějaké clony, filtry nebo externí blesk. Tak aby sem mohl mít všechny věci pěkně pohromadě ???? nebo je lepší zvážit rovnou koupi batohu, než brašny?
      Prosím doporučte nějaký konkrétní produkt, protože je jich na trhu tolik, že se v nich nemůžu vůbec zorientovat ????

      Moc Vám děkuji za každou radu
      Dalibor

    • #8762
      Jan Rybář
      Správce