fotoaparát za 25-35 tis

Označeno štítky: ,

  • Toto téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Mirek a poslední změna proběhla před 6 roky a 8 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #11759
      Filip
      Host

      Dobrý den,

      mám poměrně velké dilema ohledně výběru fotoaparátu. Jsem pokročilý začátečník, momentálně fotím Fujifilmem x20, hlavně rodinou výletnickou fotografii, hory atp. a hodně mě to baví. Chtěl bych se posunout obrazovou kvalitou k nějakému novějšímu a lepšímu přístroji a věnovat se focení všeobecné více, občas natočit nějaké video. Rozhoduji se někdy mezi zrcadlovkama Nikonem D5600, Canonem 800d a 77d , ale pokukuji i po mirorlessech Fujifilmu x-t20, sony a6000, Lumix GX8 a G80 (zaujal především elektronický hledáček). Přijde mi, že jsou tyhle stroje poměrně dost vyrovnané a je těžké vybrat jednoho favorita. Co byste si vybral s rozpočtem někde mezi 25-35 tisíci vč. objektivu? Jde mi ze začátku hlavně o univerzálnost použití, tzn. asi i o objektiv s větším rozsahem ohnisek.

      Moc děkuji za odpověď.

    • #11763
      Jan Rybář
      Správce

      Dobrý den, já osobně bych v tomto rozpočtu výběr zúžil na Canon 77D, což je opravdová špička za velmi rozumné peníze, a onen Fujifilm X-T20, což je hodně sympatický, byť trochu předražený foťák… Ke zrcadlovce seženete více objektivů za rozumné ceny, Fujifilm je zase příjemnější na hraní a fotí krásně, ale krom seťáku ja pak použitelných objektivů pramálo… Držím palce, JR

    • #11773
      Mirek
      Host

      Honzo, proc si myslite, ze pouzitelnych Fuji objektivu je pramalo? Kvuli vysoke cene? Ja se domnivam, ze Fuji ma velice kvalitni skla, pevna i zoomy, i kdyz pravda nejsou levna… Jde jen o to, jestli nekdo preferuje APS-C na zrcadlovce nebo bezzrcadlovce, kombinace kvalitniho tela s kvalitnimi svetelnymi objektivy je podobna… Ale mozna se mylim:)
      Mirek

    • #11777