Nikon 3300 nebo 5500

  • Toto téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Tana a poslední změna proběhla před 7 roky a 9 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #6522
      Lukáš
      Host

      Zdravím, měl bych prosbu. Chtěl bych do konce roku pořídit zrcadlovku. A jelikož jsem uplný začátečník nemohu se rozhodnout mezi Nikonem 3300 a 5500. Jako lajk v nich nevidim moc velký rozdíl. Ať už první nebo druhý chci pořizovat v setu s dvěma objektivi. Poraďte co do začatku investovat méňe do 3300 a vše „osahat“ nebo pořídit o něco dražší 5500 a časem dokoupit jiné objektivi. Předem děkuji za odpovědi.

    • #6523
      MzM
      Host

      Zkuste jednoduché srovnání:
      http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=nikon_d3300&products=nikon_d5500
      z toho mi vychází, že senzory a procesory jsou shodné. Takže obrazová kvalita bude shodná.
      D5500 má lepší autofocus modul a výklopné zrcátko. Pravděpodobně bude D5500 vybavenější ve smyslu wifi spojení, nastavení rychlosti kontinuálního snímání, více režimů bracketingu a pod…

      Podle mě, pokud netušíte, proč raději D5500, klidně D3300 se dvěma objektivy.

    • #6524
      Lukáš
      Host

      Děkuji MzM za názor. Ještě jsem si pořádně pročetl web fotoguru. A moc děkuji panu Rybářovi. Vaše članky a recenze jsou super. Po tom co jsem si pročetl pujdu do 3300. Kdyby mne foceni nechytlo nebude mne tak mrzet že jsem vyhodil peníze. A jak píše i MzM zrcadlovky jsou téměř totožné 🙂

      • #6525
        Lukáš
        Host

        Teď ještě do kterého setu jit. Našel ksem dva sety oba se dvěma objektivi. Jeden s nikonackyma 18-55 a druhy 55-200. A druhy set ma 18-55 a druhy tamaron 70-300. Podotýkám žebudu převážně fotit přírodu krajinu a zvěř. Díky

    • #7068
      Tana
      Host

      Dobry den, resim uplne stejnou nerozhodnost, ale po precteni techto stranek pujdu taky do D3300. 🙂