PENTAX K-70 , CANON EOS 760D nebo NIKON D5600

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? PENTAX K-70 , CANON EOS 760D nebo NIKON D5600

  • Toto téma obsahuje celkem 10 odpovědí. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Martin R. a poslední změna proběhla před 7 roky a 2 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #9078
      Vladimír
      Host

      Dobrý den,
      rád bych Vás požádal o názor na uvedené zrcadlovky a doporučení objektivů. Jsem nadšený amatér a rád bych přešel ze stávajícího Sony nex 5N na zrcadlovku. Fotím téměř všechno (rodina, příroda, sport) většinou z ruky, statické i dynamické prostředí, při výběru preferuji kvalitu snímků. Uvažuji nad pořízením některého z následujících: PENTAX K-70 + 18-135 mm WR, CANON EOS 760D + EF-S 18-135 IS STM nebo NIKON D5600 + 18-140 mm VR. Nejsem si jist, jestli by nebyly lepší jiné základní objektivy (18-55, 16-85…) – má to sloužit k tomu, abych to vzal, když jdu někam ven, nevím co přijde a nechci tahat několik objektivů. Předem děkuji za rady.

    • #9081
      Martin R.
      Host

      Jsem Pentaxář, takže moje doporučení je jasné – Pentax K70 s objetivem Pentax HD DA 16-85mm f/3.5-5.6 ED DC WR nebo Pentax SMC DA 17-70mm f/4 AL SDM.

    • #9096
      Aleš
      Host

      Zdravím, jsem fanoušek Pentaxu a tak určitě K-70ku :-). Ale nejsem fanoušek zoomových objektivů, to si musíte rozhodnout Vladimíre sám…

    • #9097
      Vladimír
      Host

      Dík za radu, v 80tých letech jsem měl K2 (35mm) a ten byl super, dnes se trochu bojím, že zde nemají zastoupení a je problém sehnat servis, na druhou stranu mě láká stabilizace v těle, ale neměl jsem možnost vyzkoušet jak funguje. Starší pevná skla M42, PB, C mám (s redukcí jdou použít na všechno), ten záklaďák chci jako univerzál když nejdu přímo fotit nebo na akce typu něco se vypije, zahraje se fotbálek..

    • #9103
      Aleš
      Host