První zrcadlovka.

Označeno štítky: ,

  • Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Tomas a poslední změna proběhla před 6 roky a 5 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #12554
      Tomáš
      Host

      Dobrý den, chci se zeptat ma dva fotoaparáty. Jsem úplný amatér a chci si koupit první foťák. A tak nějak už delší dobu vybírám mezi dvěma. První je Nikon D5300 + 18-105mm VR kit a druhy je Canon EOS 700D 18–55 mm IS STM. Původně sem se přikláněl ke canonu hlavně prot to ze je o +- 5000 Kč levnější. A tak se nějak neumím rozhodnout zda nebude lepší si připlatit s koupit Nikon. Prosím o radu.

    • #12601
      Jan Rybář
      Správce

      Dobrý den, já bych o chlup, ale opravdu jen o chlup, více doporučoval ten Canon, ale ten kit s Nikonem má univerzálnější objektiv, které „vidí“ dál, což je poměrně výrazné plus, pokud tedy počítáte každou korunu. Což samozřejmě chápu, ale je třeba zmínit, že ty novější foťáky jsou už opravdu výrazně dál, včetně papírově „nižší“, ale v důsledku pak lepší řady á la Canon 200D nebo Nikon D3400… JR

    • #12628
      Miloš
      Host