Rozděleno: Canon 1300D nebo Nikon D3300?

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? Rozděleno: Canon 1300D nebo Nikon D3300?

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Olda S. a poslední změna proběhla před 7 roky a 6 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #7494
      Anonymní uživatel
      Host

      Dobrý den, jsem amatér a tak mám pár nejasností :D. Mám v plánu si koupit svou první zrcadlovku a trošku bych potřebovala poradit. Po čtení diskzí zde, jsem se rozhodla pro Canon. Původně pro Canon EOS 100D v setu, pak jsem se rozhodla, že si koupím jen tělo a pevnou padesátku k tomu zvlášť. Chtěla bych fotit (samozřejmě jen pro známé :D) portréty, newborn, oslavy, popř. nějakou svatbu, jenže nějak se nevyznám v objektivech a trochu (spíš trochu víc) v tom tápu. Pochopila jsem, že padesátka je vhodná na portréty, ale co když budu chtít fotit lidi z větší vzdálenosti v přírodě? Např. novomanžele v poli či před lesem (neumím moc popisovat, tak snad to pochopíte :D), kdy z většiny je na fotce právě příroda? Můžete mi poradit, jaký objektiv si pořídit, popřípadě, zda tento foťák je vhodný? A další otázka je na polarizační filtr. Mám v plánu si ho také pořídit, ale tak nějak nevím, zda jde používat i při focení lidí v přírodě nebo zda to s lidmi něco na fotce udělá? Omlouvám se za blbé dotazy, ale už dva týdny pročítám různé recenze a články a zamotávám se do čím dál víc

    • #7509
      Olda S.
      Účastník