Sony Alpha A6000 nebo Sony Cyber-shot DSC-RX100 III a co Nikon DL24-85

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? Sony Alpha A6000 nebo Sony Cyber-shot DSC-RX100 III a co Nikon DL24-85

  • Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Tonda a poslední změna proběhla před 8 roky.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #6810
      Tonda
      Host

      Zdravím všechny nadšence.
      Vlastním základní zrcadlovku Nikon D3100 s objektivem 18-105 v setu. Zkouším různá nastavení, hraju si z časem, ale jsem amatér a je to spíš pokus omyl. Ale občas se hezká fotka povede. Možná jsem si od tohoto fotoaparátu sliboval více, ale je to asi majitelem. Asi by mi pomohl Váš kurz, ale to až s novým přístrojem.
      Věnuji se turistice, někdy i vícedenní pobyt v přírodě a na to se tento fotoaparát moc nehodí. Rozhlížím se tedy po něčem menším, lehčím a dobrým. Rád fotím krajinu, občas portrét(rodinu) a makro, to mě moc baví.
      Již nějakou dobu pročítám různá fóra (Guru je mi asi nejbližší). Porovnával jsem a vyšly mi nejlépe dva, respektive tři. Ale nebráním se i dalším možnostem. Objektivy asi další kupovat a nosit s sebou nebudu a tak jestli výměnný nebo kompakt je jedno, spíše ta kvalita.
      Vybral jsem Sony Alpha A6000 nebo Sony Cyber-shot DSC-RX100 III a co Nikon DL24-85 ?
      Nikon DL24-85 se prodává, ale ještě žádnou recenzi jsem nenašel. Zajímalo by mne jak si stojí v porovnání s těmi Sonkami.
      Děkuji za rady a dobré světlo.
      Tonda

    • #6821
      Jan Rybář
      Správce

      Tondo, zdravím, ten Nikon jsem v ruce neměl (tedy měl, ale jen nefunkční kousek na pražském představení), a pokud se nepletu, tak ho zatím nestoval nikdo, zemětřesení totiž jeho příchod dosti oddálilo.