Výběr fotoaparátu

Označeno štítky: 

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #5049
      Markéta
      Host

      Dobrý den,
      Ráda bych si pořídila digitální zrcadlovku, ale jsem začátečník, proto nevím, co vybrat. Chtěla bych fotit hlavně krajinu, přírodu, lidi ale také se mi líbí makro fotky. Ve vašem článku jste zmiňoval dvě cenové relace fotoaparátů (nikon 3300 a 5500 od canonu si ty odnože již nepamatuji) a mě by zajímalo, ke které úrovni zrcadlovky byste se přikláňel, když jsem začátečník, přesto bych se v budoucnu tomu ráda více věnovala. Ještě by mě zajímalo, jaké objektivy jsou vhodné k tomu, co bych ráda fotila.
      Předem děkuji za odpověď Markéta

    • #5054
      Jan Rybář
      Správce

      Dobrý den, pokud tušíte, že se focení opravdu chcete věnovat víc, doporučoval bych se držet té „vyšší kategorie“ začátečnických foťáků, tedy buď Canon 760D (nemá ale zatím rozumné sety), anebo v danou chvíli asi nejrozumnější volby, kterou je Nikon D5500… Koupil bych s dvěma setovými zoomu (18-55 a 55-250, plus minus), případně s pevnou padesátkou (50 mm /1,8) – té dříve či později neutečete… Zdravím, JR

    • #5065
      Tomáš
      Host