Výběr zrcadlovky

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Martin R. a poslední změna proběhla před 6 roky a 6 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #12543
      Miroslav
      Host

      Dobrý den,

      Chtěl bych Vás poprosit o radu při výběru fotoaparátu. A také si chci pořídit objektiv díky kterému by jsem mohl pořídit kvalitní fotografie. Ale nevím si rady kterou zrcadlovku a k ní odpovídající objektiv si pořídit. Koukal jsem na internet a zaujal mě Nikon D5500 a Canon EOS 800D ale nevím na co u zrcadlovky přesně koukat. Někdo mi doporučoval spíš Nikon D5500 a někdo mi zas říkal, že je to zbytečný, že stačí Nikon D5300, tak nevím…

      Co je konkrétně u zrcadlovky důležité a čemu dát spíš přednost? Chtěl bych se věnovat spíše fotografování přírody a zvířat. Investici bych si představoval tak kolem 20 000 (za tělo). Objektiv do ceny nepočítám.

      Děkuji Vám moc za odpověď.

      S pozdravem Miroslav Jirovec

    • #12548
      Martin R.
      Host

      Při výběru fotoaparátu pro focení zvířat bych se zaměřil na rychlost a spolehlivost AF, přehledné a intuitivní ovládání, jistý úchop a na odolnost těla. Bohužel, ani jeden z těchto údajů se nedá ze specifikací vyčíst, je nutné zkoušení přímo v terénu.
      Z výše uvedených byl dal přednost Nikonu D5500. Canonu 800D se bych se vyhnul, je to takový docela nešťastně posazený foťák, podle mě je to marketingový omyl Canonu. Pokud Canon, tak ušetřit nemalý obnos a pořídit raději 200D (umí skoro to samé jako 800D) nebo si něco málo připlatit a pořídit 77D. Další variantou by bylo pořídit si jeho staršího, ale lépe vybaveného bratra Canon 760D.