Výběr zrcadlovky

  • Toto téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel MzM a poslední změna proběhla před 5 roky a 11 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #16146
      Pavel Gregora
      Host

      Zdravím všechny,
      řeším teď menší dilema při výběru svého fotoaparátu a ocením každou radu a doporučení. Prvně bych zmínil, že jsem začátečník a fotím převážně krajinu (i vodopády a jezy), vlaky a automobilové závody (na ty se teprve chystám). Ve svém širokém výběru váhám mezi těmito aparáty: Canon 200D, Canon 77D, Canon 80D, Canon 7D Mk II, Canon 6D Mk II, Nikon D7200, Nikon D7500, Nikon D500, Nikon D750, Pentax K1 Mk II. Mezi tolika foťáky vybírám proto, že nevím, jakým parametrům mám dát přednost. Jestli ceně, jelikož jsem začátečník, nebo rychlosti (vlaky a motorsport), nebo kvalitě výstupu (krajiny a to i za šera, nebo vodopády v lese, kde není moc světla). Na faktoru ceny mi záleží nejméně, ale zase si uvědomuji, že než se naučím pořádně fotit, budou tu nástupci současných profi plnoformátových modelů, které si později hodlám pořídit (např. Canon 5D Mk V). Proto také nechci nyní zbytečně utrácet, než se pořádně naučím využívat všechny možnosti lepších foťáků. Úměrně s cenou těl také počítám s odpovídajícími objektivy. Ještě jednou tedy děkuji za rady.

    • #16161
      Mýla
      Host

      Co takhle Sony A7 iii?

    • #16173
      Ruda
      Host

      Ahoj, zrovna řeším ten samí problém.
      Možná ne přesně, ale co: Nikon, Canon? Ze začátku sem „pokukoval“ po Pentaxu, ale asi Nikon padne lépe do ruky, je důležité si ho „osahat“, záleží taky kolik člověk chce do toho investovat jinak mám v úmyslu fotit skoro ta samé plus se zaměřit na produkty a makro, fotobaky. Jak si na tom s výběrem? Já sem zatím skončil asi u Niconu D7200.
      Ruda

    • #16181
      Pavel Gregora
      Host