Zrcadlovka – rodinný – začátečník – canon 750d vs. 200d vs. 760d vs. nikon 3400

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? Zrcadlovka – rodinný – začátečník – canon 750d vs. 200d vs. 760d vs. nikon 3400

  • Toto téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Mýla a poslední změna proběhla před 5 roky a 3 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #21138
      Andrea
      Host

      Dobrý den,
      prosím už jsem v koncích. Po přečtení všech info nevím, která zrcadlovka je pro mé účely nejlepší.
      Jsem začátečník. Doteď jsem fotila na Olympus VR-310, popřípadě kamera od sony. Letos jsem dostala Huawei P20Lite právě pro jeho „úžasný“ foťák. Ano, foťák je na mobil výborný, jenže mi vadí špatně ořezaná clona….prostě v některý moment (z větší dálky objektu) j clona krásně přiznaná, ale v bližším již kolem objektu „oškubaná“. Nemluvě o konečné kvalitě fotek. Při dobrém světle jsou vážně skvělé, a nemám problém, ale při focení za hroších světelných podmínek a pohybujícího dítěte, je docela mazec vyfotit pěknou fotku. Zrnitost je dost velká, ikdyž znovu – na foťák stále moc dobrá. Ale chtěla bych kvalitnější fotky, posunout se dál. Mobil na sem tam postačí, ale na pěkné foto už ne.

      Proto jsem se rozhodla pro nový foťák, jenže kompakt, ultrazoom ani bezzrcadlovka mne moc nezaujali.

      Za začátku jsem koukala v cenové kategorii kolem 5.000,-,ale to je nereálné. Potom jsem šla do max. 15.000,- nejlépe i s koupí objektivu. Klidně bazarový kousek.

      Jinak úplně ze začátku jsem pomýšlela na Olympus EM10 Mark II – ta je ale omezená v tom, že nejdou dokoupit objektivy, a já přemýšlím, že pokud by mne to zaujalo, není zde moc prostoru „vylepšovat“, poté se mi líbila bezzrcadlovka canon M50 – bohužel zde ale není možno toliko objektivů, a pokud tak s nakoupením přídavné části, a tolik peněz k dispozici momentálně není, jsem na RD.