Canon 200D – doporučené sety/objektivy?

Úvodní stránka Fotofórum Jak vybrat digitální fotoaparát? Canon 200D – doporučené sety/objektivy?

  • Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Petr a poslední změna proběhla před 5 roky a 10 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #16433
      Petr
      Host

      Ahoj,

      předem chci poděkovat za tento web, na kterém jsem dohledal dost potřebných informací:-)
      Jsem v podstatě začátečník a zvažuji pořízení nového přístroje na „pokročilejší” focení. Dle zdejších recenzí pana Rybáře jsem skončil ve výběru oblíbené dvojice, Nikonu D3400 a Canonu 200D.
      V podstatě, než jsem se tu do toho více začetl, byl jsem rozhodnut právě pro Nikon vzhledem k dobrému poměru cena/výkon. Nicméně se ale přiznám, že mne krapet vystrašil výrok na méně výkonný blesk u tohoto modelu a po zvážení dalších výhod se nyní přikláním ke Canonu 200D, byť za menší příplatek. Snad bude tato volba ta správná:-)

      A rád bych Vás teď poprosil o doporučení nejvhodnější kombinace dostupných setů. Nejčastěji budu pořizovat portréty dítěte:-))
      Ale samozřejmě dále i všehochuť.
      Vesměs všude je základem set: Canon EOS 200D + 18-55 IS STM, např.: https://www.mall.cz/digitalni-zrcadlovky/canon-eos-200d-18-55-is-stm-black-2250c002

      ale také např. s tímto duem: Canon EOS 200D + 18-55 IS STM + EF 50/1,8 STM viz.: https://www.mall.cz/digitalni-zrcadlovky/canon-eos-200d-18-55-is-stm-ef-5018-stm-2250c022?src=sug&s=canon%20200D.

      Nejčastěji budu pořizovat portréty dítěte:-)) Ale samozřejmě dále i všehochuť.

      Poradíte mi tedy, zda se vyplatí pořídit např. druhý uvedený set, nebo zatím pořídit první se základním objektivem a poté přikoupit časem další, nebo celkově jinou kombinaci tohoto modelu?

      Předem díky za Váš čas a reakce!

    • #16436
      Mýla
      Host
      • #16438
        Petr
        Host